Fractured
Kolejna aktualizacja Living Story przyniesie zmiany w systemie Fraktali.
Pierwszą zmianą jest wprowadzenie nowego fraktalu wybranego przez graczy, niestety to będzie wybuch Traumanovy a nie upadek boga.
Nie można zapomnieć też o Toxic Alliance, wieża nadal stoi w Kessex i zagraża innym.
Ale powróćmy do Fraktali, pojawią się jeszcze 2 instancje normalne. Znane nam z Living Story Molten Facility oraz baza Aetherbladów. Oczywiście obie instancje zostały przemodelowane. Pojawią się również 2 nowe instancje bossów (losowane będą z 3, 2 nowe i stary Maw). I obie też są nam znane, są to fragmenty z ostatnimi bossami Aetherblade Retreat i Molten Facility.
Kolejne zmiany z fraktalami to to że poziom ma być na konto a nie na postać.
Pod koniec każdego levelu będą fraktale bossowe a nie tak jak wcześniej tylko na parzystych.
Poziom fraktali został ustalony na 50 leveli.
Powyżej 30 levela będzie wrzucane coś w stylu losowego debuffa.
Zmiany z Agony Resist:
Każda infuzowany ring i backpack będzie mieć startowo 5 AR, powyżej 10 lvl fraktali będzie dropić +1 AR, artificer od 100 levela będzie mógł łączyć infuzje jednego poziomu aby stworzyć kolejny poziom. Połączenie 2 infuzji +2 AR daje infuzje +3 AR itp.
Zmiany w nagrodach:
Chest z bossowego fraktalu można tylko raz otworzyć dziennie, zawiera on gold, 2x śmieci fraktalowe i Empyreal Fragments. A powyżej 10 lv są szanse na broń fraktalową, ascended ringi, infused ascended ringi i broń ascended.
Powyżej 40 lvl będzie możliwość otrzymania nieskończonego tonika fraktalowego - zamiana w losowego moba z fraktali.
Za każdy skończony fraktal otrzyma się chesta który zawiera relikty, infuzje oraz bronie blue lub wyżej.
Powyżej 30 lvl istnieje możliwość otrzymania nowych run i sigili.
Apdejt wejdzie w życie 26 listopada.
Cóż za obiektywizm, jak na piszącego newsy przystało
Zakres fraktali to 1-50 i nic więcej,
Nowy content fraktalowy dostępny w zakresie 30-50,
0-10,11-20 itp to dzienny chest, będzie więcej golda,
Rotacja:
Fractal 1: Underwater, Swamp, Urban, Sky (harpies)
Fractal 2: Sky, Snow, Urban, Molten, Cliffside
Fractal 3: Aetherblade, Grawl, Thumanova Reactor, Dredge, Cliffside
Boss Fractal: Kraken fractal, Molten Facility boss fractal, Aetherblade boss fractal.
Trudne fraktale ułatwiono a łatwe utrudniono, każdy ma na danym poziomie rotacji ma tyle samo trwać.
Nie ma możliwości wykonania aczków z living story związanego molten facility i tym drugim.
Przerabiać agony resista można w nieskończoność aka infuzja +100
Od 31 lvl fractali pojawiają się niestabilności, np na 39 lvl moby wybuchają jak padają. Każdy lvl ma swoją niestabilność ale chyba też może się to losowo zmieniać, niestabilności jest 19.
Końcowy boss na AR to boss z laserami.
A i ten który miał ukazać upadek boga ale nie bo nie ma się zmieniać zależnie od lvl fraktali.
A i Frinz się ucieszy, wszyscy na tym fraktalu są zamieniani w łyse asury.
Pajonknapisał(a):Shivarnapisał(a):Pajonknapisał(a):Pajonknapisał(a):A gdzieś wcześniej było też info, że właśnie wszystkie te poziomy >30 zejdą do tego właśnie poziomu - poza tym nie będzie już poziomów >50, więc wydaje mi się to dość prawdopodobne. Ale jakby co to ja się też piszę na wyższe - na obu postaciach mam 25AR i nie wiem czy to styknie.
Shivarnapisał(a):Pajonknapisał(a):Dobra info z forum, płacz jest bo dredge nie da się już nigdzie skipować.
Lista niestabilności: