Fractured



Kolejna aktualizacja Living Story przyniesie zmiany w systemie Fraktali.
Pierwszą zmianą jest wprowadzenie nowego fraktalu wybranego przez graczy, niestety to będzie wybuch Traumanovy a nie upadek boga.
Nie można zapomnieć też o Toxic Alliance, wieża nadal stoi w Kessex i zagraża innym.
Ale powróćmy do Fraktali, pojawią się jeszcze 2 instancje normalne. Znane nam z Living Story Molten Facility oraz baza Aetherbladów. Oczywiście obie instancje zostały przemodelowane. Pojawią się również 2 nowe instancje bossów (losowane będą z 3, 2 nowe i stary Maw). I obie też są nam znane, są to fragmenty z ostatnimi bossami Aetherblade Retreat i Molten Facility.

Kolejne zmiany z fraktalami to to że poziom ma być na konto a nie na postać.
Pod koniec każdego levelu będą fraktale bossowe a nie tak jak wcześniej tylko na parzystych.
Poziom fraktali został ustalony na 50 leveli.
Powyżej 30 levela będzie wrzucane coś w stylu losowego debuffa.

Zmiany z Agony Resist:
Każda infuzowany ring i backpack będzie mieć startowo 5 AR, powyżej 10 lvl fraktali będzie dropić +1 AR, artificer od 100 levela będzie mógł łączyć infuzje jednego poziomu aby stworzyć kolejny poziom. Połączenie 2 infuzji +2 AR daje infuzje +3 AR itp.

Zmiany w nagrodach:
Chest z bossowego fraktalu można tylko raz otworzyć dziennie, zawiera on gold, 2x śmieci fraktalowe i Empyreal Fragments. A powyżej 10 lv są szanse na broń fraktalową, ascended ringi, infused ascended ringi i broń ascended.
Powyżej 40 lvl będzie możliwość otrzymania nieskończonego tonika fraktalowego - zamiana w losowego moba z fraktali.
Za każdy skończony fraktal otrzyma się chesta który zawiera relikty, infuzje oraz bronie blue lub wyżej.
Powyżej 30 lvl istnieje możliwość otrzymania nowych run i sigili.

Apdejt wejdzie w życie 26 listopada.

Autor: raven4444

Avatar użytkownika raven4444

Opublikowano 19 listopad 2013 o 16:51.
Wiadomość wyświetlono 39903 razy.

Odpowiedzi do wiadomości (12)

  1. Avatar Matysjr Matysjr napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 19.11.13 18:13 Link Forum
    (19-11-2013 16:51)raven4444 napisał(a):  [...] niestety to będzie wybuch Traumanovy a nie upadek boga. [...]

    Cóż za obiektywizm, jak na piszącego newsy przystało Uśmiech.
  2. Avatar raven4444 raven4444 napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 19.11.13 20:53 Link Forum
    Mówiłem że tylko Evon... Erin całe noce głosował na Kiel to macie Duży uśmiech
  3. Avatar raven4444 raven4444 napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 20.11.13 09:44 Link Forum
    Apedjt infa o broni fraktalowej - dropić będzie częściej i jako pudełko a którego można wybrany skin mieć.
  4. Avatar raven4444 raven4444 napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 26.11.13 07:52 Link Forum
    Był stream więc troszkę więcej informacji:
    Zakres fraktali to 1-50 i nic więcej,
    Nowy content fraktalowy dostępny w zakresie 30-50,
    0-10,11-20 itp to dzienny chest, będzie więcej golda,
    Rotacja:

    Fractal 1: Underwater, Swamp, Urban, Sky (harpies)
    Fractal 2: Sky, Snow, Urban, Molten, Cliffside
    Fractal 3: Aetherblade, Grawl, Thumanova Reactor, Dredge, Cliffside
    Boss Fractal: Kraken fractal, Molten Facility boss fractal, Aetherblade boss fractal.

    Trudne fraktale ułatwiono a łatwe utrudniono, każdy ma na danym poziomie rotacji ma tyle samo trwać.
    Nie ma możliwości wykonania aczków z living story związanego molten facility i tym drugim.
    Przerabiać agony resista można w nieskończoność aka infuzja +100 Duży uśmiech

    Od 31 lvl fractali pojawiają się niestabilności, np na 39 lvl moby wybuchają jak padają. Każdy lvl ma swoją niestabilność ale chyba też może się to losowo zmieniać, niestabilności jest 19.

    Końcowy boss na AR to boss z laserami.

    A i ten który miał ukazać upadek boga ale nie bo nie ma się zmieniać zależnie od lvl fraktali.
    A i Frinz się ucieszy, wszyscy na tym fraktalu są zamieniani w łyse asury.
  5. Avatar Pajonk Pajonk napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 26.11.13 08:47 Link Forum
    To ja tak z ciekawości dopiszę: jakieś party dziś na 30-tkę po patchu? Chętnie bujnę się Nekro (preferowany) lub Guardianem.
  6. Avatar Shivar Shivar napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 26.11.13 09:44 Link Forum
    Ja batdzo chętnie sie przejde na 30 a nawet 40 czy 50.
  7. Avatar Pajonk Pajonk napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 26.11.13 10:54 Link Forum
    (26-11-2013 09:44)Shivar napisał(a):  Ja batdzo chętnie sie przejde na 30 a nawet 40 czy 50.
    Właśnie raczej nie bardzo, bo przecież poziomy mają spaść do 30-tki u każdego kto miał nabite więcej. Oczko
  8. Avatar raven4444 raven4444 napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 26.11.13 11:54 Link Forum
    Nie widziałem infa aby zbijali te poziomy.
  9. Avatar Pajonk Pajonk napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 26.11.13 12:59 Link Forum
    With the fractal reset, new content added to 30-50 fractal range. 50+ fractals are not possible at the moment.
    A gdzieś wcześniej było też info, że właśnie wszystkie te poziomy >30 zejdą do tego właśnie poziomu - poza tym nie będzie już poziomów >50, więc wydaje mi się to dość prawdopodobne. Ale jakby co to ja się też piszę na wyższe - na obu postaciach mam 25AR i nie wiem czy to styknie. Oczko
  10. Avatar Shivar Shivar napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 26.11.13 15:42 Link Forum
    IMO było by to troszkę chamskie, zobaczymy co będzie i zbierzemy party Uśmiech
  11. Avatar Pajonk Pajonk napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 27.11.13 07:54 Link Forum
    Kuźwa ja już nic nie rozumiem: lv FotM miały być teraz account bound - Guardianem mam 30lv, a mój Nekro miał personal reward na... 3lv. Na dodatek najwyraźniej lv na Guardianie spadł mi o 5, bo przy próbie wejścia wyświetla mi się 25lv dostępny. Nie wspominam już o fuckupie w postaci konieczności relogowania się jeśli całe party padło na instancji "story" - gra nie zaliczała zgonów party: można było nawet puszczać Embery będąc trupem... Ni cholery nie kumam jak AN może popełniać takie błędy... :/
  12. Avatar raven4444 raven4444 napisał(a):

    *Nowa Odpowiedź* 27.11.13 09:31 Link Forum
    Oni nie mają quality testów. Gdybyś widział co niekiedy ląduje w plikach gry Duży uśmiech Aczki do LS za kilka miechów Duży uśmiech


    Dobra info z forum, płacz jest bo dredge nie da się już nigdzie skipować.

    Lista niestabilności:
    Cytat:Social Security Effectiveness is greatly reduced when allies are away.
    Critical Miss Missing attacks causes damage.
    Sorry! Watch your aim.
    Supportive Power is greatly reduced while not under the effect of a boon.
    Barbaric Only two-handed weapons are effective.
    Double Tag Team Two players must remain out of combat.
    Tenderfoot The floor hurts you.
    Weak Link If one party member dies, all die.
    Steadfast Incoming damage is increased while endurance is low.
    Hardcore You cannot resurrect allies.
    Conscientious Objection Combat is agonizing. Abstaining will make you feel better.
    Nemesis Certain enemies will deal more damage to you.
    Carriers Enemies spread a plague when defeated.
    Finish Them Off Damaged enemies are healed when unattended.
    Mist Stalker, Part Two Return of Mossman.
    Paranoid The effects of combat are always active.
    Butterfingers Take damage when swapping weapons.
    Dance Fever If you can stand, you can't stand the urge.
    Finesse Two-handed weapons are very ineffective.
    Dangerously Defiant The unshakeable buff grants extra damage.
    Tag Team One player must remain out of combat.
    Stay Aloft You cannot deal damage while on the ground.
    Stamina Outgoing damage is reduced when endurance is low.
    Bloodlust Combat is agonizing. Get a kill for relief.
    Playing Favorites Untargeted enemies take half damage.
    Keep Them in Line Damaged enemies gain boons when unattended.
    Outflanked Enemies do more damage when attacking from behind or the sides.
    Mist Stalker The Mossman stalks you through the fractals.
    Conditional Enemies cannot be damaged unless they are afflicted by a condition.
    Positional Frontal attacks are ineffective.
    Last Laugh Enemies explode when killed.
    Antielitism Elite skills cause death.
    Doctor Death Skills from the healing slot cause death.
    Enrager Enemies deal extra damage when wounded.
    No Second Chance Downed state equals death.
    Social Issues Nearby allies reduce your toughness.
    Malefactor Take damage when you apply boons.
    Infection Healing power is reduced.
    Broken Mirrors You cannot reflect missiles.
    Social Anxiety Nearby allies reduce your power.
    Eye See You You cannot become invisible.
    Social Awkwardness Nearby allies reduce your healing effectiveness.
    Losing Control Outgoing control effects have reduced effectiveness.
    Impotent Potion Boon duration is reduced.
    Determination Enemies occasionally become invulnerable.
    No Pain, No Gain Enemies receive random boons when dealt critical damage.
    Reflection Enemies randomly reflect projectiles.
    Sick Day Random conditions are applied to you when you deal critical damage.
    Tepid Toxins Your condition damage is reduced.
    Resistance Is Worthwhile Enemies randomly block attacks.
    Fleeting Precision Your critical chance is reduced.
    Overextended Take damage when you deal critical damage.
    Sluggish Recharge rate of skills is reduced.
    Ill and Chill Poison, chill, and confusion have unintended effects.
    Soft Thorns Bleeding, immoblize, and cripple have unintended effects.
    Antigravity Knockdown and blowout have unintended effects.
    Injustice Retaliation, might, and stability have unintended effects.
    Empyrean Suffering Burning, blindness, and fear have unintended effects.
    Not So Fast Swiftness, fury, and aegis have unintended effects.
    Ticklish Torment, vulnerability, and weakness have unintended effects.
    Anticoncussive Daze and stun have unintended effects.
    Tainted Renewal Regeneration, protection, and vigor have unintended effects.
    Agonizing Expedition You are frequently afflicted with agony.
    Reaper Death periodically strikes.
    Ensnared Spike traps periodically appear.
    Halloween Something terrifying periodically appears.
    Shield Your Eyes Birds attack periodically.
    Black Death A condition-spreading plague periodically appears.
    Tremors Tremor
    Minefield Explosions periodically occur.
    Frosty Periodically leave a patch of chilling frost.
    Stormy Weather Lightning periodically strikes.
    Your Pain Is Delicious Enemies have life-stealing attacks.
    Afflicted Enemies apply random conditions.
    Precise Predators Enemies are more likely to deal critical damage.
    Wavering Lose endurance when you are struck.
    Can't Kick Back You cannot deal damage while downed.
    Staggering Incoming control effects are more serious.
    Lethargic Reduced endurance regeneration.
    Thorny Shield Take damage when you block an attack.
    Impaired Immunity Conditions applied to you last longer.