04-03-2013, 04:20
Witam,
jak pewnie większość osób, która była na dzisiejszym (a w zasadzie wczorajszym) Guild Bounty, zauważyła nasza próba okazała się failem.
Problemem była organizacja, a w zasadzie jej brak.
Pomyślałem sobie, że tak być nie może i oto przedstawiam Wam wyniki swojej pracy
Gdy przejdziecie na stronę główną i wejdziecie do zakładki gildia pojawi się Wam nowa pozycja - Guild Bounty. I jak sama nazwa wskazuje jest to narzędzie do nowego ficzera od Anety
Nie jest ono zbyt skomplikowane, ale wydaje mi się, że wystarczy.
Oczywiście jest w nim pewnie jeszcze trochę błędów, dlatego zachęcam wszystkich do ich raportowania.
Ale może trochę więcej informacji.
Tak więc cały event podzieliłem na 3 etapy.
Pierwszy etap: Poszukiwanie
W tym etapie należy zrobić 2 rzeczy.
Po pierwsze znaleźć wszystkie potrzebne cele. Dzięki narzędziu będzie dokładnie wiadomo kto kogo szuka i czy już znalazł.
Dodatkowo, jeśli organizator tak zadecyduje może ustalić, których celów nie szukać.
Druga rzecz to zapisanie wszystkich party do systemu (zapisują się tylko ich liderzy). Po co? O tym za chwilkę. Natomiast ważne jest, aby zapisały się wszystkie party (nie pojedyncze osoby)
Drugi etap: Wybór celów
Etap tylko dla organizatora - musi podać systemowi, które cele trzeba wyeliminować.
Trzeci etap: Eliminacja
Ostatnie etap zabawy zarazem najtrudniejszy. Dlatego system postara się sam zdecydować kto ma co robić.
Ważne jest jedno - kiedy party wykona swoje zadanie - lider bezzwłocznie powinien poinformować o tym system.
Parę zasad, którymi kieruje się system:
1. Jeśli lider party jest przy jakimś bosie, którego trzeba wyeliminować - najprawdopodobniej jego party zostanie wybrane do zabicia tego bosa.
2. Do eliminacji celu wytypowane są zawsze tylko max 2 teamy (chyba, że nie ma już innych zadań to wtedy może być ich więcej).
3. Po eliminacji celu system sprawdzi czy inne party nie potrzebuje pomocy w zabiciu (czyli czy są 2 party czy tylko 1).
Jak już pisałem system nie jest doskonały i zawiera błędy, które proszę reportować
Mam nadzieję, że dzięki temu narzędziu kolejna próba Tieru 3 się powiedzie
Pozdr,
Valker
jak pewnie większość osób, która była na dzisiejszym (a w zasadzie wczorajszym) Guild Bounty, zauważyła nasza próba okazała się failem.
Problemem była organizacja, a w zasadzie jej brak.
Pomyślałem sobie, że tak być nie może i oto przedstawiam Wam wyniki swojej pracy
Gdy przejdziecie na stronę główną i wejdziecie do zakładki gildia pojawi się Wam nowa pozycja - Guild Bounty. I jak sama nazwa wskazuje jest to narzędzie do nowego ficzera od Anety
Nie jest ono zbyt skomplikowane, ale wydaje mi się, że wystarczy.
Oczywiście jest w nim pewnie jeszcze trochę błędów, dlatego zachęcam wszystkich do ich raportowania.
Ale może trochę więcej informacji.
Tak więc cały event podzieliłem na 3 etapy.
Pierwszy etap: Poszukiwanie
W tym etapie należy zrobić 2 rzeczy.
Po pierwsze znaleźć wszystkie potrzebne cele. Dzięki narzędziu będzie dokładnie wiadomo kto kogo szuka i czy już znalazł.
Dodatkowo, jeśli organizator tak zadecyduje może ustalić, których celów nie szukać.
Druga rzecz to zapisanie wszystkich party do systemu (zapisują się tylko ich liderzy). Po co? O tym za chwilkę. Natomiast ważne jest, aby zapisały się wszystkie party (nie pojedyncze osoby)
Drugi etap: Wybór celów
Etap tylko dla organizatora - musi podać systemowi, które cele trzeba wyeliminować.
Trzeci etap: Eliminacja
Ostatnie etap zabawy zarazem najtrudniejszy. Dlatego system postara się sam zdecydować kto ma co robić.
Ważne jest jedno - kiedy party wykona swoje zadanie - lider bezzwłocznie powinien poinformować o tym system.
Parę zasad, którymi kieruje się system:
1. Jeśli lider party jest przy jakimś bosie, którego trzeba wyeliminować - najprawdopodobniej jego party zostanie wybrane do zabicia tego bosa.
2. Do eliminacji celu wytypowane są zawsze tylko max 2 teamy (chyba, że nie ma już innych zadań to wtedy może być ich więcej).
3. Po eliminacji celu system sprawdzi czy inne party nie potrzebuje pomocy w zabiciu (czyli czy są 2 party czy tylko 1).
Jak już pisałem system nie jest doskonały i zawiera błędy, które proszę reportować
Mam nadzieję, że dzięki temu narzędziu kolejna próba Tieru 3 się powiedzie
Pozdr,
Valker