Forum Dragon Within

Pełna wersja: Guild Bounty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam,

jak pewnie większość osób, która była na dzisiejszym (a w zasadzie wczorajszym) Guild Bounty, zauważyła nasza próba okazała się failem.
Problemem była organizacja, a w zasadzie jej brak.

Pomyślałem sobie, że tak być nie może i oto przedstawiam Wam wyniki swojej pracy Duży uśmiech

Gdy przejdziecie na stronę główną i wejdziecie do zakładki gildia pojawi się Wam nowa pozycja - Guild Bounty. I jak sama nazwa wskazuje jest to narzędzie do nowego ficzera od Anety Uśmiech

Nie jest ono zbyt skomplikowane, ale wydaje mi się, że wystarczy.
Oczywiście jest w nim pewnie jeszcze trochę błędów, dlatego zachęcam wszystkich do ich raportowania.

Ale może trochę więcej informacji.
Tak więc cały event podzieliłem na 3 etapy.

Pierwszy etap: Poszukiwanie

W tym etapie należy zrobić 2 rzeczy.
Po pierwsze znaleźć wszystkie potrzebne cele. Dzięki narzędziu będzie dokładnie wiadomo kto kogo szuka i czy już znalazł.
Dodatkowo, jeśli organizator tak zadecyduje może ustalić, których celów nie szukać.

Druga rzecz to zapisanie wszystkich party do systemu (zapisują się tylko ich liderzy). Po co? O tym za chwilkę. Natomiast ważne jest, aby zapisały się wszystkie party (nie pojedyncze osoby)

Drugi etap: Wybór celów

Etap tylko dla organizatora - musi podać systemowi, które cele trzeba wyeliminować.

Trzeci etap: Eliminacja

Ostatnie etap zabawy zarazem najtrudniejszy. Dlatego system postara się sam zdecydować kto ma co robić.

Ważne jest jedno - kiedy party wykona swoje zadanie - lider bezzwłocznie powinien poinformować o tym system.

Parę zasad, którymi kieruje się system:
1. Jeśli lider party jest przy jakimś bosie, którego trzeba wyeliminować - najprawdopodobniej jego party zostanie wybrane do zabicia tego bosa.
2. Do eliminacji celu wytypowane są zawsze tylko max 2 teamy (chyba, że nie ma już innych zadań to wtedy może być ich więcej).
3. Po eliminacji celu system sprawdzi czy inne party nie potrzebuje pomocy w zabiciu (czyli czy są 2 party czy tylko 1).


Jak już pisałem system nie jest doskonały i zawiera błędy, które proszę reportować Duży uśmiech

Mam nadzieję, że dzięki temu narzędziu kolejna próba Tieru 3 się powiedzie Duży uśmiech

Pozdr,
Valker
Brak mi słów : o.
Mam nadzieje że pozostałe misje nie będą wymagały twojego nakładu pracy w ogranizacje i tworzenie innych narzędzi.
To cudo może być, i pewnie będzie sporym ułatwieniem. Chce już to przetestować ;D.
(04-03-2013 06:20)Rudy napisał(a): [ -> ]Brak mi słów : o.
Coś pięknego. Radzę się wszystkim z tym zapoznać. Kawał kolejnej świetnej roboty Valkerze!
Genialna robota, dzięki temu nie będzie (chyba) takiego chaosu jaki mogliśmy odczuć wczoraj. Świetna robota Uśmiech
Mi wczoraj niestety nie było dane nawet ponieść tej porażki, ale jeżeli masz pomysł, który brzmi sensownie i jest wykonalny dla większości, więc nie powinno być w przyszłości więcej problemów. Chodzi tylko o to żeby się ludzie zapoznali. Dobra robota Uśmiech)
Zachęcam wszystkich oficerów (i liderów xD) do potestowania narzędzia. W każdym momencie można je zresetować. A przy okazji może odnajdzie się niepoznane bugi Duży uśmiech

Parę założeń:
- każde party powinno mieć przydzielone zadanie - jeśli któreś nie ma to jest to bug i należy mnie powiadomić (przyda mi się informacja o: ilości party, ilości wybranych bosów, ile z tych bosów było odnalezionych, a ile nie)
- każde party powinno mieć co najmniej raz zadanie eliminacji - jeśli nie ma - kontakt plx Uśmiech

Do testowania najlepiej wziąć parę osób i sprawdzić różne (nawet najdziwniejsze) warianty Uśmiech
Łał
Świetna robota! Chciałem się zabrać, za napisanie słownego poradnika do guild bounty, ale to narzędzie jest od niego o niebo lepsze. Dzięki Valker
Jak zwykle kawał dobrej roboty ze strony Valkera.
Działa super. Kawał świetnej roboty.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie